WELCOME

Hi omg. I'm called Sarah, but most people on here know me as Saw. Sadly, I am one of the only active NSN bloggers remaining. However, Patty is the queen. Sometimes when I'm bored, I make stuff on Photoshop.

Stats

People Online:
Total Views:

(Source: likeanhornet)

04.23.14 | 195 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

04.23.14 | 118 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

CAUSE I WANNA KNOW THAT IM STEADY ON MYFEET I DONT WANNA PRETEND SO PEACE WILL BE REAL TO ME

CAUSE I WANNA KNOW THAT IM STEADY ON MYFEET I DONT WANNA PRETEND SO PEACE WILL BE REAL TO ME

(Source: 2themooonandback)

04.23.14 | 8 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

shout-never-shout:

Christofer Drew last year at the warped tour bandhappy lesson.

shout-never-shout:

Christofer Drew last year at the warped tour bandhappy lesson.

04.23.14 | 56 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

world-of-christoferdrew:

Christofer Drew + Friends | Coachella 2014

04.23.14 | 98 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

“what video has chris posted??”
-Anonymous

huh? he didn’t haha

04.23.14 | 0 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

i saw hlh twice last year but i was at the same venue as they were to see ta bc both were playing on the same night and i talked to them as well as talking to them at the shows i saw them at so it feels like i’m seeing them for the 4th time ah

04.22.14 | 1 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

“I don't hate Christofer Drew! ♡ and I love your blog about NSN! n.n Keep up the good work!”
-kimmieashley

love you!!

04.22.14 | 2 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

“I just don't understand the need to post that video. Why can't he just talk with them and fix the matter privately, but I guess my opinion is too late now hahaha. but what was your reaction when you knew of that matter?”
-Anonymous

at first i was annoyed but then i realised how much shit chris was getting so i was mature about it and i stuck up for the band because they received death threats and abuse and it was so uncalled for. i forgave them because the shit they got was nothing compared to what happened in the interview, and me adding to that would’ve just made me a bully.

04.22.14 | 2 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

my favourite band said they’re gonna look out for me on sunday i fucking love them so much i can’t believe it’s been 6 months since i last saw them wtf

04.22.14 | 2 NOTES | Reblog
_________________________________________________________________________

next »